Geoblog.pl    KasiaKo    Podróże    Puchacz w Azji    Tajfuny i inne nieszczęścia

Tajfuny i inne nieszczęścia

Wietnam
Wietnam, Quảng Ngãi

Po Hoi An miałam piękny plan. Jechać wybrzeżem i spać w namiocie na plażach. Znudziły mi się hotele i tak właśnie chciałam zrobić. Niestety nic z tego nie było i nie będzie. Namiot muszę odłożyć na następny kraj chyba.

Plany popsuł mi jakiś tajfun którego nazwy nie mogę zapamiętać. Niby ma osłabnąć i stać się burzą tropikalną czy czymśtam, ale mój namiot nawet tego nie wytrzyma więc od razu po sprawdzeniu prognoz zrezygnowałam. Teraz chyba jak najszybciej trzeba uciekać do Sajgonu, bo prognoza na całą okolicę mówi, że będzie cholernie wiało i mocno padało. Wiało już wczoraj i mogę powiedzieć, że nie jeździ się fajnie, bo rzuca mną po całej ulicy. Padać zaczęło w nocy, trochę wody na ulicach jest ale jak na razie przestało.

Szkoda o tyle, że chciałam jeszcze kilka miejsc odwiedzić ale przez pogodę pewnie nie dam rady. Na szczęście najkrótsza droga do Sajgonu prowadzi przez Buôn Ma Thuột, czyli opiję się kawy (znowu) :)